5.1.2010

Uusi vuosi ja sitä rataa...

Voisin sanoa, että mä olen ollut äärimmäisen epäaktiivinen tän blogini kanssa.
Mutta nyt näin uuden vuoden, ja vuosikymmenen, kunniaksi ajattelin ryhdistäytyä tälläkin saralla :D

Mulla ei ole mitään muistikuvaa, että miks mä alunperinkään tätä blogia aloin toteuttaa, mutta ehkä mulla oli silloin tylsää tai jotain. Ehdin mä ehkä kolme pätkää tänne kirjoittaa, ennen kuin into lopahti.
Ja nykyään mulla ei ole edes mitään visiota, että mistä sitä tänne kirjoittaisi. Mun elämäni on oikeesti sen verran köyhää, ettei siitä paljon asiaa saa. Mikään muotiblogi ei ehkä oo ihan mun juttuni, koska koomaan lähes aina maastohousuissa, bändipaidassa ja hupparissa. Hienoa sitten sellaisia päivitellä. Tänään päällä oli maastohousut, COB-paita ja Stratohuppari ja sama huomenna, mutta paita vaihtui HammerFalliin. Nerokasta tai jotain. Tai sitten vaan tylsää ja mielikuvituksetonta.

Hah, koska foorumit on ihan parhaita ja niistä saa hauskoja ideoita...
Ehkä mä pyhitänkin koko blogini armottomalle fanityttöilylle, mistä on tullut yksi mun ehdottomista lempiharrastuksistani.
Siitä päästäänkin sitten ehdottomaan lempiaiheeseeni tällä hetkellä... Sentenced ja Ville Laihiala. Ja lisättäköön tuohon vielä Poisonblack.
Vielä jouluaaton aamuna mulla oli periaate, etten kuuntele Senareita, koska mä tiesin sen olevan ihan mahtava bändi. Ja sehän siinä mättikin, että se on mahtava bändi, tai siis oli, mutta sitä ei enää ikävä kyllä oo kasassa. Ois vaan kannattanut pitää siitä periaatteesta kiinni, mutta kun satuin sitten saamaan joululahjaksi Sentencedin koko tuotannon sisältävän The coffin-boxin ja koin täydellisen rakastumisen.
Ja sitten, kun vuosi oli vaihtunut päädyttiin Assin kanssa katsomaan dvd:tä Sentencedin viimeisestä keikasta ja kaikki bonusmateriaalit päälle. Jotain parasta!
Jos Assi tahtoo Heino-hiukset, niin mä sitten tavoittelen Laihiala-hiuksia. Ja mä alan olla aika lähellä sitä tavoitetta. Enää vaan vähän lisää pituutta. Ja nyt ärsyttää, kun mistään ei voi löytyä hyvää kuvaa herran hiuksista *rähisee omiaan*. Mutta jokainen voi käydä itse googlettamassa, jos himottaa tehdä niin :)

Mä muuten aion ryhdistäytyä muutenkin kirjoittamisen kanssa, kuin vain täällä.
Ficcejä on tiedossa iso kasa ja lupasin itselleni, ja eräällä foorumille, että oikeesti saan niitä ideoitani toteutettua. Olkaa siis ihania ja potkikaa mua eteenpäin niiden kanssa :D Alla hieman vihjausta erääseen työn alla olevaan ficciin...



Ehkä nyt kuitenkin siirryn siivoamisen pariin ja koitan saada itseni hereille.

Kuinkahan sitä oikeesti etenee? Sentenced soi ja liikaa kirjoitettavaa.
Avaudun joskus lisää, kunhan pääsen jotenkin tavalliseen elämään kiinni. Ehkä sitten voi näkyä jopa joskus jotain kuvamateriaaliakin täällä asti :D

1 kommentti:

  1. Ehehee, ei ees pistäny naurattaan! :D Ville ja Jani. Allan avautuu --> Lumira avautuu!
    Pointless comment...
    np. Journey - Girl Can't Help It
    ps. Piirrän Pekkaa prätkäilemässä<3

    VastaaPoista